vista kuruyorum. eskiden böyle sorun yoktu son 2-3 gündür var. Driver yükleyemez çünkü ben yüklediğinden eminim. Hadi driver yüklüyor desek yarıda keser kapanmaz pc sanırım. Birde xp kurayım bakalım ne olacak. olmadı satıcam bu yaratğı bıktım ya casper aldığma o kadar pişmanım ki.