olcaytd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence senin degil alacak insanın uygun görmesi önemli sen demo ve fiyatı söle adam ona göre sana dönsün. ticaret böle olur bence.
Konu açsaydım demo verirdim.

Ticareti bilemem ama r10'da konu açanlar bazı bilgiler sağlamak zorundadır.

Arkadaşımız script aradığından bütçesini de az çok bildirmelidir ki ona göre demo hazırlayalım çalışma başlatalım.

Yoksa fiyat yüzünden anlaşma olmayacağından boşa zaman kaybı yaşanır. Bütçesini uygun görürsem demosunu desteğini hepsini vereceğim. Uygun görürse o da scripti alacaktır. yanlış anlamsız bir durum yok kanımca.