/etc/passwd dosyasini ac, hesaplarin karsisinda /bin/bash yaziyorsa ssh girisi aciktir; kapatmak icin /sbin/nologin yazip kaydededip cik. Kontrol paneli kullaniyorsan ve eger bu ayara imkan veren bir panelse, panel uzerinden yapman daha saglikli olur.