********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
itunes i indirin ama onunla alakası yok ama lazım olacağı için indirin zaten onun ile birlikte güncel sürümüde indirmiş olursunuz.
Sim kartınızı telefona tanıtmanız gerekiyor menü ekranına girebiliyor musunuz?
AYARLAR KISMI VAR ORADAN Telefon ayarı kısmı var telefon numaranızı orada görmeniz lazım eğer yoksa ekleyin numaranızı oraya ama 0 koymadan ekleyeceksiniz.
Numaranızı girdikden sonra şebeke çekmesi gerekir çekmiyorsa en yakın iletişim merkezine giderseniz yardımcı olurlar.
Genelde sıfır iphone alırken sistemi yükleyip verirler eğer etkinleştirilmemişse etkinleştirmeniz gerekli o konuda bilgim yok.
sim kartını taktıktan sonra sadece acil aramalar açık görünüyor harici biryere giremiyorum