Merhaba arkadaşlar,
Dedikleriniz çok doğru, bunlarla ilgili zaten hala çalışıyoruz. Hazır bir script kullanmadık, yakın zamanda yeni bir tasarım ve kodlama düşünüyoruz. Sadece sitenin bu versiyonu beta olarak kabul ettik, önceliğimiz içerik olugundan dolayı en fazla ona vakit ayırıyoruz, kısa zamanda daha faydalı daha güzel ve görsel bir hala geleceğini umuyorum.
Yapıcı eleştirileriniz için teşekkür ederim.