Konu
Editör Moderatör veya Operatör Olmak İsteyen ?
19-06-2010, 16:07:47
#3
ArneLd
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1saat sonra msndem goruselim
Anlaşma sağlanmıştır. Görevli alımları devam etmektedir.