Sunucu Türkiyeden Aldın muhtemelen ve o yüzden, Yurt dışı sunucu ile yapman gerekiyor. Yada Sunucuya Bağlı Hat çok sağlam olması lazım. normal sunucularda o scripiti düzgün çalıştıramazsın. Çünkü veriyi tam çekemiyor yarım çekiyor felan. Sunucu değişitrmekten başka bir yolu yok.