RahuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--default-character-set=latin1_swedish_ci veya --default-character-set=latin5 komutunuda eklerseniz yedek atarkene komutun sonuna hal etmis olursunuz

Ornek
mysql -u db_kullanıcı -p db_adı < /dizin/yedegim.sql --default-character-set=latin1_swedish_ci

Kolay gelsin.
yüklemedi hocam böyle :S