yanlış anlama ama sadece paypalaşmış olmak için paylaşmayın bence paylaşçaksanız benim gibi tek domain olsun jenerik'in kralı olsun. kişisel görüşüm beğenip beğenmemek size kalmış.
Yanlış anlamadım dostum. Aslına bakarsan pek bişey anladığımı da söyleyemem.
Paylaşma kavramın "jeneriğin kralı" ise bu, forumun bu bölümünde ayda 1-2 domain anca paylaşacağımızı gösterir.
Ayrıca, çok yakın zamanda
findik.com, ekspertiz.com, kallavi.com, degerleme.com gibi domainler expired periyotta idi ama ben ne senin ne de bir başkasının burada bu domainleri paylaştığını göremedim.
Acaba "jeneriğin kralını paylaşırım" diğen siz, bu domainler için backordera girilebileceğinden bir haber miydiniz yoksa harbi kral oldukları için paylaşmayıp kendinize mi sakladınız?
Ben yada bir başkası buraya düşeceğini bildiği bazı domainleri yazar, paylaşır. Diğerleri okur, değerlendirir, aralarında beğendikleri olursa peşine düşer.
Bu forumda 10binlerce, domainstandi.com da 100binlerce domain paylaştım, ama ilk kez sen böyle bir eleştiri yaptın. Bence haksız bir eleştiriydi.