hocam sitenin tasarımı güzel duruyor. yapım size mi ait acaba?
edit:birde oyun çerçevesini yükseklik bakımından büyütürseniz 2.ci satıra geçen oyunlar temada kayma sorunu oluşturmamış olur(yazı alanını)