mag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim siten hayırlı olsun beğendim gerçekten renk vs. reklam yerleşimide ayrıyetten hoşuma gitti ama dikkat et adtech adsense birlikte olayına
Sagolasın hocam yorumların için...Normalde kullanmıyorum adtech zaten 1-2 güne kaldırıcam
Saygılarımla