şundan dolayı olabilirmi?
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...cok-hizli.html
eger öyle ise zaten sistemi sen açmıssın, bot net değildir 44tb veri alışverişi yapacak bir botnet olcagını sanmıyorum, büyük bir site senin siteyi proxy olarak kullanmıştır