ben google reader kullanıyorum, ilgilendiğim ve takip ettiğim sitelerin veya o sitelerin bazı kategorilerinin rss adresleri ile çok basit oluyor.

Sadece istediğin kategorileri ekleyip diğer ıvır zıvır mesajlardan falan kurtulabilirsin.