Konu
EscapeLord Gece Teması - Sade ve Hoş
11-06-2010, 03:45:57
#3
EscapeLord
hitittuning adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel editlemişsin.Forumu daraltırsan daha güzel olacagı düşüncesindeyim.Böyle peki bi ayrı gayrı duruyor
İyi calışmalar...
Menüyü filan değiştiricektim ama şimdilik basit bişey yapıyım dedim.
Teşekkürler.