hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel editlemişsin.Forumu daraltırsan daha güzel olacagı düşüncesindeyim.Böyle peki bi ayrı gayrı duruyor İyi calışmalar...
Menüyü filan değiştiricektim ama şimdilik basit bişey yapıyım dedim.

Teşekkürler.