smtp kullanarak rahatlıkla gönderim yapabilmeniz lazım. dk da 500 mail ayarlasanız yarım saatte 15k maili atabilirsiniz.

tavsiyem yurtdışı bir server alıp onunla gönderim yapmanız.

Edit: inboxa düşmesi için spf, domainkey, rdns ve tertemiz birkaç düzine ip adresine ihtiyacınız var.