SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen ay baby paketten aldık ve 1 $ ödedik ve aradan 1 ay geçti ödeme yapmam gerekiyor ama nereden yapacağız bulamadım.
biling sisteminden girmek isteidğimde mail + şifre istiyor
hostu alırkenki mali kullandım olmadı şifremi unuttum yaptım o da olmadı.

yardımcı olabilecek var mı
ödemenin nasıl yapıldığı burdan
https://www.r10.net/yabanci-hosting-f...i-anlatim.html

eğer şifreni unutmuşsan sefa arkadaşımız yardımcı olur.
https://www.r10.net/yabanci-hosting-f...degisiyor.html