Swf yi sanıyorum yeni modül oluşturarak kod halinde ekliyorsun bu doğru ama o dosyaya ait javascript dosyası ve diğer dosyalar aynı dizinde olmalı ve temanın index.php si içinden .js yolu tanımlanmalı o tek sayfadan kaynağa bak anlarsın nasıl olması gerektiğini