Konu
Masaüstü ve dizüstüyle aynı modemle internete bağlanmak?
07-06-2010, 15:54:00
#3
PcKOnetwork
Merhaba,
Eğer modeminiz wireless ise dizüstü bilgisayarınızdan sorunsuz bir biçimde girebilirsiniz.. Ama eğer modeminizin wireless desteği yoksa, bir tane hub alırsınız ana hattı çoğaltarak 2 pc'yi ethernetten nete bağlayabilirsiniz.