Hadi hayırlı olsun diyelim o zaman, birkaç konuda daha gördüm siteni, baya isteklisin, uğraşıyorsun. Umarım hakettiğin yere gelirsin.
Teşekkürler, elimden geleni yapıyorum.
güzel olmuş anasayfa blogla ilgili bir link yada vs bir bağlantı olursa güzel olur.
Zaten var footerda.