loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi hayırlı olsun diyelim o zaman, birkaç konuda daha gördüm siteni, baya isteklisin, uğraşıyorsun. Umarım hakettiğin yere gelirsin.
Teşekkürler, elimden geleni yapıyorum.
XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel olmuş anasayfa blogla ilgili bir link yada vs bir bağlantı olursa güzel olur.
Zaten var footerda.