ArtGri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site güzel olmuş,ama logoyu düzeltmeniz lazım çirkin duruyor
evet teşekkürler. fakat logo olayından anlamıyorum. anlayan bi arkadaş yaparsa çok güzel olur.