Merhaba değerli abilerim ilkokulda haylaz bir ögrenci oldugum için notlar ve sbs berbattı tabi kendimizi ticaret meslek lisesinde bulduk ve içimde o kadar bilişim merakı varki anlatamam ama hiç bir okulunu okuyamaıyacagım sanırım bu duruma çok üzülüyorum
Maddi durumunuz iyiyse özel üniversite okuyabilirsiniz.
Yazdıgınız mesajdan anladıgım kadarıyla derslerle pek aranız iyi değil, bu demektirki devlet uni. kazanmanız mümkün değil, durumunuz iyiyse özel okuyabilirsiniz,
Özeli kazanmak çok kolay...
Bitirmek kazanmaktan daha zor bilginiz olsun