holdey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sade olsun istedim ona kalsa facebookun anasayfası çokmu guzel
Demekki facebook'a rakipsiniz.

Hadi bakalım. Senin sade istemen önemli değil insanların görüşünü almazsan bir adım ilerleyemezsiniz.