blogspotta işlem nasıl işliyor bilmiyorum ama xml falan yüklememeniz lazım.şablon düzenle deyin.css yolunuzu bulun.verdiğim css yolu ile değiştirin.öyle bir deneyin.

NOT:İşlemi Yapmadan Önce Yedek Alınız