Konu
Bu temanın adı nedir ?
29-05-2010, 13:37:26
#4
Bymstr
blogspotta işlem nasıl işliyor bilmiyorum ama xml falan yüklememeniz lazım.şablon düzenle deyin.css yolunuzu bulun.verdiğim css yolu ile değiştirin.öyle bir deneyin.
NOT:İşlemi Yapmadan Önce Yedek Alınız