belirtmeyi unutmuşum k.bakmayın,
Flatcast ile ziyaretçiler yönünden sıkıntı olduğu vb. problemlerden dolayı shout-u tavsiye ediyorlar ama onun da ücretsiz yapma gibi bir şansımız..?