Null kullanmak bize göre değil, bir webmaster null kullanım yapmamalıdır. Paranız varsa lisansı alın yoksa eğer kullanıp kendinizi ve sitenizi geliştirip kazandığınız parayı lisansa yatırın. Üstteki arkadaşında dediği gibi null kullanıma pek uygulama yok ama belli bir süre (6-7 ay) zarfında server sahibine mail atıyorlar kapatılsın diye.