Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site açılıyor bende
bende park sayfası çıkıyor. çok ilginç. sanırım senin dnsler daha değişmemiş. birçok arkadaşa sordum onlardada kapalı görünüyor.