adam telefon numarası vermiş yarın bi ara öle bişiy varsa kapatırsın siteleri olur biter
tşk ederim görüşünüz için ancak benim anlamadığım devletin resmi bir kuruluşu niçin 'Anonymous email service' kullansınki bunu anlamaya çalışıyorum diğer uyarı alan arkadaşlarada bu şekildemi gitmiş uyarılar acaba