Reklam şirketleri farklı farklı oranlarda kesinti yapmakta. Kimisi % 28 kimisi % 18 kimisi % 10.

Bunun sebebi nedir ? Sonuçta hepsi aynı devlete eşit şartlarda vergi ödemekte. Neden arada farklılıklar var ?

https://www.r10.net/internetten-para-...ilar-icin.html