S.a arkadaşlar..

Resim upload sitesi kurmaya karar verdim..Scripti vs. hazır fakat tek birşey eksik..Yüklenen resimlerin kenarında "SİTE.COM" şeklinde bir bannerin bulunmasını istiyorum..bunu yapabilirmiyim yoksa scripte göre değişirmi?