Teşekkürler kredi kartı ile ödeme yaptım, sipariş numarası verdiler ve kredi kartınız xxx tl çekildi yazısı ile karşılaştım ; bundan sonra yapacak işlemim var mı ? Ayrıca telefon ile iletişime geçerler mi ? birde bunları öğrensem ; bilen varsa bi rica ediyorum yazabilirmi ?
Ben karttan ödemeyi çektim, kargo elime gelmişti..

Ne telefon ne başka bişi gerekmez..