Bugün siteme girdiğimde iframe virüsünün bulaştığını anladım. Dosyalarda ki son değişiklik süresine baktığımda 13 Mayıs yazıyordu. Fakat pcye dün win7 kurdum ve siteye hiç girmedim. Bugün ise Avira internet security 10 (orjinal lisanslı) kurarak bütün güvenlik ayarları en yüksekte seçili iken siteye girdim. Fakat herhangi bir uyarı vermedi. Ama fireftp ile dosyaları notepad++ ile açıyorum en altlarında js kodları var. Sizce tekrar virüsü yemişmiyimdir.
Bunu denemenin bir yolu var mıdır ?