ahmetedip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş tema süper paylaşırsan sevinirim
Teşekkür Ederim Yorumun İçin Temayı Popho v2,0 ve blackinci nin DLE versiyonu için temayı editleyerek yaptım adınıda assilver koydum tema şuanda paylaşılcak düzeyde değil yani düzenlenmesi gereken bi dünya yeri var hepsini bitirip paylaşıcam