minikefem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xD Beyler dikkat sitesinde iframe ve Trojen virüsü var. avast buldu...


mesajlarınızı bekliyorum.


https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...lariniz-2.html
nasıl bir uyarı verdi?sitesini daha yeni inceledim temiz gibiydi + bendeki güvenlik yazılımları ötmedi :S