devonion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu temanın benzeri çok tutulan bir tema.sitede güzel olmuş ama sağ ve sol boşlukların rengini değiştirsen daha bir albenili olur ,siteye bir canlılık gelir diye düşünüyorum
Tema bana ait değil, yapan arkadaştan rica ettim sağolsun kabul etti o yüzden pek değiştirmedim renk olayını, ileriye dönük düşünebilirim.
AktifNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginç birşey göremedim ama yine de eline sağlık grafik konusunda biraz daha geliştir bence ve logo olmamış.
Zaten çetrefilli mevzu scriptin kendisi. YouTube api vs. ekstra olarak standart webcolor scriptleri haricinde farklı tasarım var o kadar, logonun olmadığının farkındayım, onu da profesyonel bi arkadaşa yaptırmayı düşünüyorum.