Konu
Www.Forum.Net.TR
04-05-2010, 15:49:30
#2
isletmeci
Hayırlı olsun.Siteyi çöpe çevirmeyin, ne yaparsanız yapın.Sektörde tutulmanız için geniş bir ekip şart bu işlerde.(İlk başlar için)Site belli bir aşamaya geldikten sonra zaten kendi kendine gidecektir.Size tek yönetmek kalacak.