MaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorum yapayım derken sitede dalmış gitmişim güzel yazılar paylasmış anıları felan tebrikler hocamıza
evet hocam yorumunuz için teşekkürler.

AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.nesetuana.com/2010/04/oku...encilerim.html

sonuna kadar okudum eskide kaldı bu yöntemler
sizin belirtmenizle bende okudum haklısınız hocam