Konu
Ghost ile Windows'un yedegını alma(RESİMLİ ANLATIM) (artık format ile ugrasmayın)
30-04-2010, 19:00:17
#4
gokhans19
Ben acronis kullanıyorum daha basit. Özellikle 1 tıkla yedek alma özelliği güzel.