Konu
"Sinirli" kızgın ve biraz acil bir konu.
28-04-2010, 20:13:20
#3
AlperDemircan
Neresi hocam? Yol üzeri filansa şoförle görüşüz alıp bıraktırırız?
Not: Profilde ist yazıyor ama?