Konu
Doping ADSL Kullanan Var mı?
27-04-2010, 12:03:07
#4
akay45
ben kullanıyorum 1 mb fiyatına 2 mb. nerede ise 1 yıl oldu.Hız iyi 213kb ile 7/24 download yapabiliyorum hız düşmesi yok.çıkışlar ve pingler iyi.