Konu
yerlifilm.org Nostaljik Fimler
26-04-2010, 23:00:50
#5
devonion
gayet hoş olmuş
2 şey söylemek isterim.birincisi video oynatıcısı çok küçük.sınıra kadar biraz daha büyütebilirdin
ikincisi ise ışıkları söndürüyoruz ama tekrar açamıyoruz.