Güzel olmuş, yalnız çok yoğun yazı var, nereyi okuyacağımı şaşırdım. Makaleler için kullandığınız kalın yazı (bold) gözü yoruyor. Sadece başlıklarda kullanmanız yeterli olur gibi geliyor.
Kolay geldin.
:d üstadım googleda kim ne ararsa onu buluyor ve onu okuyor o nedenle karışık gelmiyor müşterilere yorumun için teşekkürler