bobboken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımı zayıf, daha zarif bir tema kullanmanı tavsiye ederim.
Kolay gelsin.
Evet daha iyisini yapabilirsiniz bence. Hayırlı olsun