ben de bunu 1.5 sene önce farkettim. ve satmadığım elden çıkarmadığım ve kapatmadığım sitelerden dolayı mutluyum
+ olarak şöyle bir sorun var. Çok site olunca insan hangi biriyle uğraşacaığını şaşırıyor. Ve hepsi mundar oluyor. Bununn için belirli bir program yapın. Gerekirse para harcayın postcu tutun siteleri güncel tutmak için. Elbet karşılığını alcaksınız.