Konu
Sitelerimize Sahip Çıkmıyoruz
25-04-2010, 21:33:41
#7
Mertcan03
ben bu yönden rahatım 10 lira kazanan siteyi bile satmadım
dursun nasıl olsa domain ücretini çıkarıyor dedim ve hala duruyorlar
Domain şarap gibidir yıllandıkça güzelleşir