Webmaster'in Anıları buna denir doğrusun hocam çabuk pes ediyoruz halbuki üstüne düşüp biraz gayret göstersek konu açmayız adsense'den az kazanıyorum neden nasıl çok kazanırım gibi cümleler kullanılıyor diyeceksiniz ki ne alaka çok alaka bir Webmaster zevkine site açmaz amacı tamamen reklam dır benim öyle yok diyenden de şüphe ederim konu sahibine sonuna kadar katılıyorum sonrası pişmanlık da olsa ne fayda giden gidiyor