eheheheh arkadaşlar yorumlarınız için teşekür ederim

php nuke portal olarak hoşuma gitti o yuzden nuke kurdum

arabeskrap farklı bi tarz under zaten gelişmiş bir düzeyde maksat arabeskrap i üst düzeyde tutmakti