Az önce dolanırken eskiden açılmış link değişim konularına denk geldim.
Konuları birer birer inceledim belkide 100 adet siteye göz atmışımdır.
Link değişiminde bulunulan link takası yapan sitelerin tamamına yakını domain parka çekildemiş bir kısmıda kapalı.
çok nadir 3-5 adet açık site gördüm.
baktığım konular 2007 yılının konularıydı.
halbuki 2007 de bu siteleri açmış arkadaşla aradan 3 sene geçti.üç yaşına gelmiş olan o siteleri belkide şuan dallanıp budaklanmış alanındaki güzel ve hitli siteler arasına girecekti.
bu bir öz eleştiridir,biz projelerimize sitelerimize sahip çıkmıyoruz.
bende 2004 den beri bu işlerin içindeyim yaptığım siteleri hep sattımda sattım açtım siteyi 5 ay sonra sattım açtım sattım.
adam gibi projelerin arkasında durmadım sattığım çoğu sitelerde şuan sattığım adamlar tarafından ya domaini uzatılmamış parka düşmüş.
ben şimdi pişmanım diyebilirim bu sabırsızca tavırlarımdan ve projelerimin arkasında durmayışımdan.
halbuki 2005 senesinde güzel bir site açıp arkasında dursaydım yıl geldi 2010 a 5 yaşında alanında en hit bir siteye sahip olabilirdim.
ama olmadı.siz ne diyorsunuz bu konu hakkında ? siteleri biz çöp olsun diyemi yapıyoruz ?