activex programı da ne? flatwiev falan yazıyor adında ?
radyoyu herhangi bir yükleme yapmadan dinleyemez miyiz?
http://r10fm.tr.gg/Radyo-Acilmiyor.htm
yükleme yapmanız gerek.
Olursa ben de belki haftada bikaç gün djlik yapabilirim.
Domain filan da tamamlanırsa hosting vermeye çalışırım.
Site şu anda hazır herşeyiyle eğer tüm eksikleri tamamlarsak freeyi bırakabiliriz.
Sürekli yayın yapacak djler aranıyor...
**************
Yayındayım istek yapın çalayım