merhabalar

arkadaşımın sitesinin indexlerinin başlıkları bu şekilde çıkıyor



benimkiler ise bu şekilde



sizce hangisi daha iyi benimkiler neden ona göre farklı çıkıyor

şimdiden teşekkürler