merhaba..

arkadaşlar bir web sitesini açtıgımızda otomatikmen sayfayı ortalayabilirmiyiz?

yani ana sayfa ilk açıldığında navbar yerine sayfanın ortası gelecek..

böyle bir kod varsa elinizde paylaşırmısınız..